gangstah grills

Vaknade 08:18 av att jag inte kunde få in nåt syre i min kropp, märkte att LÄPPARNA VAR JU STÄNGDA!
Tog i allt jag kunde och rev(!) isär dem. Sen så fortsatte jag min skönhetsdröm helt ovetandes om vad som just hade hänt.
ZZZzznark znark vaknade 09:28 och tänkte, nä nu jävlar ska jag gå upp och spola ut lite snor ur näsan.
Kollade mig i spegeln och tänkte "fan vad snygga grills* jag har!". VE OCH FASA! Jag har inga grills! Det är ju torkat blod i hela käften!


Här har jag ändå skrapat bort lite, men det är ju inte så att jag tänker använda denna bilden på profilen på matchpunktcom precis.

*Grills är bling bling på tänderna, såna däringa feta grejer som man trär över sina egna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0