happy new year!

Var som sagt i köpenhamn på nyårsafton. Skönt att komma ifrån allt.
Kom hem till cluadia runt halv sju så då var det bara att kasta på sig sminket och kläderna. Vi hade kommit överens om att säga att vi åt fancypancy middag, sanningen är att jag tryckte i mig två 7eleven pizzor i metron påväg till förfesten.
Väl framme hos heidi började min klunktävling med elina (jag vann, som vanligt) och fyllan var ett faktum.
Tolvslaget firades i en stor korsning, DANSKARNA ÄR STÖRDA!!! Bomber överallt.
Vi "råkade" snika in på en privat party där det var gratis sprit. Vi var ungefär 10 svenska tjejer som chrashade deras fest.  De danska tjejerna verkade inte speciellt glada över att vi snodde deras killar, så vi drog vidare... med oss hade vi killarna såklart. "Fluggan" blev min.
Efter ett tag blev det efterfest. Får inte säga så mycket mer om den här, än att den slutade vid elva tiden förmiddagen 1 januari.
Sen skulle jag ta mig från slummen till cluadias lägenhet. En resa i helvetet haha.
Kvart över sex på kvällen rullade mitt tåg in på gbg:s station och jag kände mig slaktad. Helt klart en av de bästa nyårsaftonar någonsin.
Ett grymt bra avslut på en grymt dåligt år. Tack alla! (bilder kommer nån gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0