hellre en dårfink än en dönick.



JES! Ikväll fick jag Leia, min systerdotter, att älska både "Dårfinkar & dönickar" och "Kenny Starfighter". Så nu har jag iallafall en som jag kan se Kenny Starfighter- filmen med.
Peppar som tusan inför rockbjörnen som är på torsdag, köpte tågbiljetterna idag. Inte hem dock för då ville dem ha 975 spänn av mig, HUR I HELA HELVETET KAN DET KOSTA SÅ MYCKET?!
Sj borde dra in hur många miljoner som helst, varför kan de inte fixa så att tågen kommer i tid då?
Funderar allvarligt på att gå hem från Sthlm.
Imorgon skall jag ladda ner lite roliga serier till min ipod, tågresan upp går på 5 och en halv timme. Seg tåg- "billigt".

Kommentarer
Postat av: Bill

Schysst regnbågsjacka längst till höger. Var hittar man såna?



SJ är helt absurda. Det är en hel vetenskap att försöka förstå sig på deras biljettsystem. Ibland kan det vara tio gånger så dyrt att åka miljövänligt tåg som att åka miljövidrigt flyg. Är det bra miljöpolitik? NEJ! DET ÄR ÅT HELVETE!



Suck, vad trött man blir.



Men ha det så kul på Rockbjörnen :o)

2009-01-21 @ 12:23:31
URL: http://bunionbill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0