keeping warm in could country...

...gör man på bästa sätt med alkoholoch/eller med bra vänner! Här är min helg.

Fredag: Satt på ett tåg från Sthlm, fortfarande full. En barnfamilj med fri- uppfostran satt brevid mig. Inte kul!

Lördag: Gjorde mig iordning hos Amanda, vi åkte till Jenna. Förfest i hennes super- lyxiga hus. Åkte till Viktor, där fick man måla på hans tapet! Jims öl var så äcklig att den tog en snabb vända i strupen och ut genom min munn inom loppet av tre sekunder. Jag stod i köket vid slasken så ingen skada skedd. Ner till stan, träffa folk. Till Johannes på efterfest. Jag hade Amandas lägenhet till förfogande, så när vi inte orkade fest mer, drog vi dit och gjorde "chips" med thaikrydda. Vi satt uppe till halv sex och kollade på scrubs. Sov i sked, det bästa som finns! När han snarkade som en borr gick jag in till Emelie och sov i nåt jag trodde var en vattensäng.

Söndag: Halv nio när han märkte att jag var borta, kom han efter och de två somnade om, jag var klarvaken. Kebabrulle med Emma och Emelie runt tre tiden. Vi planerade en resa som förhoppningsvis sker i höst. Åkte till donken. Hatar donken. Allting smakar äckligt och halvdant. Emelie stannade i Amandas lgh med mig, vi skulle ha One Three Hill- maraton, jag somnade vid halv nio.

Den bästa helgen på länge, jag har saknat mina vänner. Att inte bara träffas för en fest utan att hänga en hel dag!

Kommentarer
Postat av: HEMLIGT

bra låt! jävligt snygg basist med.

2009-09-13 @ 00:05:48
URL: http://undergrounded.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0