let it fall

Städa, städa. En uppgift som blir rolig när man hittar saker som t.e.x en "smurfhits 5" skiva.
Såhär lät det en dag för många år sedan, kring ett tankebord:
"Hur kan vi tjäna pengar på smurfar? JAG VET! Vi tar en bunt relativt kända och färska låtar, spelar in dem på nytt med lite crazy smurf text, sen pitchar vi upp det så in i helvete!"
Sen stod vi där, hjärntvättade barn och sjöng "Vill ha de´" istället för "Vill ha dig".

Får återkommande drömmar om studenten, jag är aldrig glad. Alltid rädd att nån ska komma på min bluff.
Inatt var jag tunn som ett skelett och brun(!). Psykadelisk musik i bakgrunden, ser att folk pratar men hör inget.
Vaknar och ser att jag har fått sms från en som hoppas att man blev väckt. HA!
Idag ska julen ut enligt folk som vet.

Kommentarer
Postat av: johanna

alltså dom där jävla smurfhitsen alltså.

man blev ju sjukt störd. skulle jag hittat någon av mina skulle jag bryta den i tusen delar, för inget barn ska plågas med det där...

2009-01-13 @ 17:01:55
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0