livrädd för att leva, dödsrädd för att dö.

Ibland tänker jag på skumma grejer, t.e.x "jag undrar om det är någon som har druckit upp vätskan i en lavalampa?". Sekunden efter tänker jag alltid "såklart, nån i U.S.A har gjort det". Detta bevisar att min uppfattning ang united states of america är helt åt helvete. Eller så är det dem som är åt helvete. Jag tror att jag fortsätter ha min uppfattning. Bor ju trots allt på landet.
I morse när jag satt på toa och gjorde nummer två, ropade far att frukosten var framdukad, varpå jag svarar "jag kommer!". Snuskig som jag är kommer jag på tanken "tänk om det finns folk som blir så tända av att göra nummer två att dem faktiskt kommer!", sekunden efter "jamen det klart, nån i U.S.A är säkert sådär skruvad."

Dagens rubrik: just nu känns det så. Tack till kent som sätter ord på mina tankar.

Kommentarer
Postat av: johanna

erkänn att du tänder lite på det

2009-01-11 @ 12:06:41
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0