love is my drug

Ja gud vad bra John M.E är. Hittade honom på P3 galan igår. Idag skulle jag gå upp INNAN nio, lyckades rätt bra då jag vaknade 08:20 av en nysattack storlek större, snoret bara sprutade. Har funderat kring den här "Superbakterien", att den kanske var den jag hade fått. Dock hade jag legat död och begraven för längesen. Men igår såg jag en tidningsartikel

 "Det är inte snoret som gör dig täppt i näsan - det är näsans slemhinna som har svullnat. Orsaken kan vara en inflammation - som behöver kortisonbehandling." känns lite som om jag är nåt spåret här! Jag hinner inte bli frisk denna vecka som  kommer. Det får vänta.

Jag lyckades inte få packat igår! Det är nåt med mig, jag kan inte göra grejer som känns för långt borta. Hellre stressa lite och kanske glömma några saker. Det är min deal det. Igår gjorde jag en "Hiro", sov i tre minter för att sedan vakna och inte kunna somna om förrän en timme senare.


Kommentarer
Postat av: johanna

åh sånna nysatacker är så himla mysiga att vakna av! I know the feeling!

2009-01-18 @ 11:07:40
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0