som en dröm

Tjenare, rockbjörnen alltså. Hotellet var så flott! På wc fanns det ett badkar med dusch i, sen fanns det en till dusch med en extra dusch i duschen, haha. En såndär R´nb dusch, var ju tvungen att testa. Syster och jag lyssnade på Markus Krunegård medans vi fixade till oss. Taxi till Cirkus, hittade våra platser. Bytte platser, satt vid mtv- shire och han i "sexuellt" på ztv. Galan började, den var helt okej, förutom att de flesta priserna gick till idol- deltagare. Markus var grymt bra, lykke li var speciell, vi gick och kissade när titiyo spelade. Efter galan byggdes scenen om till dansgolv, gratis öl dukades fram. Rob ´n raz dj:ade, var det bara jag eller lutade golvet? Vi stod och dansade med eskobar killarna och saras inspelnings-snubbar. Club killers spelade tillsammans med espinosa och ané brun. Fick sura blickar av sibel, hon var nog avundsjuk på min "vattenspridar" dans. Fadde var svinpackad och bjöd upp mig till dans HAHA! Gjorde en liten piruett och lirkade mig ur hans grepp. Kitty var så söt. Men sötast var nog ändå kassler. åh...
Efterefterfest på Café Opera. Nån mode-tjej gillade min klänning. Fick gratis drinkar av Emir, smakade enbart socker. Drack dock upp den, sen nös jag i fem minuter. Tål nog inte tjejtjej-drinkar. Sara hittade peter, han som "äger" henne via skivbolaget. Han bjöd på öl som om pengar inte existerade. Jonna (?) och jag gjorde oss roliga över att sara och peter stod och snackade jobb inne på opera, musiken var ju så förbannat hög! Efter en stund kom Tommy lee och dj:ade, fast vi var några som trodde att han bara stod och knapprade lite på knappar. Berättade för kalle vad mitt band heter, varpå han tyckte att han skulle vara på skiv-konvolutet. Fick känna på hans bröst, vi heter ju manboobs.

Kan ju inte berätta allt. Men detta var ett litet utdrag ur kvällen. Puss på dig syster!

Kommentarer
Postat av: Bill

Men du är ju värsta partypinglan... Cirkus, Café Opera, gratis drinkar, klämma tuttar och så värsta nejmdråppingen - Jisas! Det låter som en helkväll i mina öron. Hoppas ni hade asjävlakul.



Skål för faan!



/B

2009-01-24 @ 15:51:25
URL: http://bunionbill.blogspot.com
Postat av: PUSS

älsklingen, du är tjejdrickan nummer ett!

2009-01-25 @ 01:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0