SPOTT I FY

Jag trodde att blodet som rann ur näsan skulle ta slut. Det har ju inte varit så närvarande de senaste dagarna, men idag bestämde det att berika mig med låta det flyta! Jag menar, det har ju varit lite färglöst att snyta sig, när det inte kom något blod! Det blev lite HALLELUJAH MOMENT kan jag ju säga er.

Idag är det STORA städdagen, vart jag än går ligger det kläder, rena då förstås. När man är sjuk samlar man rena kläder på en hög genom att använda samma tröja och mysbyxor i nån vecka = KAOS! Jag har kanske lite för mycket kläder, men det brukar inte visa sig. Förrän nu då, allt är tvättat. Jävla i-landsproblem.

Vann ett spotify- konto via rockbjörnen and I FREAKING LOVE IT!


Puss och spö


Kommentarer
Postat av: johanna

ja, när man är sjuk och garderoben blir fylld inser man att man har jävligt mkt kläder, men egentligen, hur mycket är användbart?

2009-01-14 @ 16:45:38
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0