ÖS-JÄVLA-SNÖ!

Så var vintern igång igen. Vafan liksom, en månad försent frågetecken
Funderade innan på om man ska flytta fram hela året så att vintern kommer när den ska komma, inte regna hela december och sen ös-snöa i januari! Fast jag ångrade mig sen, för om man hade flyttat fram året så hade jag fyllt år ÄNNU senare. Lagom kul att fylla år efter sommaren. Nu kom jag på att det är skitsamma, för de viktiga födelsedagarna (16, 18, 20) har jag ju nu redan fyllt. GUD VAD JAG SVAMLAR!!!

Hanna Fridén hade googlat sitt namn, varpå en kille hade skrivit att hanna fridén får honom att spy i sin egna munn. Jag skrattade tills jag höll på att kissa på mig! Vems munn brukar/skulle han annars spy i? Han framstår ju bara som en oerhört korkad och äcklig kille.

Nu ska jag fortsätta att svära över "ös"- snöandet och äta leverpastej. Väntar ivrigt på att syrran ska ringa och uppdatera mig om grammis- efterfesten. Om hon och maria espinosa fullföljde sin plan.
Rätt jävla
spännande!                                                                                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0