if you come around here

Igår hade nena och jag en heldag. På kvällen spelade vi yatzy och åt egengjord glass, skvallrade hela natten lång.
Upp nio idag för att "praoa" en stund på nenas jobb Carlings.

Nu sitter jag här och väntar på att sovrummet ska bli kallt, kanske kan man sno åt sig lite sömn i natt.
Imorgon ska simon och jag snorkla, sen ska jag sova över hos mina adoptivföräldrar nena och otto.

Jag saknar min syster nåt så djävulskt. Hon hinner väl knappt tänka på oss här hemma nu när hon är ute på turné.
Ska se till att få åka med lite om nån vecka, hon tyckte att jag kunde komma och jobba lite och det tackar man inte nej till.

Jag och syrran


Kommentarer
Postat av: Bibi Bulldogg

Snikkt!

2009-07-05 @ 23:04:19
URL: http://bunionbill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0