Minnen av julihimlen



I lördags var det rejv vid subbefyr. Inte så mycket folk men stämningen var på topp. Jag dansade ner i ett hål. Tidigt i söndags morse körde simon mig till akuten, foten var ej bruten men ledbandet var inte i sin bästa form. Fick lite piller.
Idag är jag så superpigg att jag ett tag funderade på att spela trummor, men det får vänta nån vecka. Mitt vett dansades alltså inte bort i lördags. Nu lyssnar jag på H.H och är rätt förvirrad. Denna veckan kommer bli tom, inga interna anders- nere- på- cykelaffären- skämt. Inga räkor eller "anders! kom upp nu"- skrik vid havet. MEN jag ska försöka fylla den med en massa roliga upptåg. Vänner, kebab och troligtvis massa svärande över de j*vla kryckorna.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0