never like that

Har helt glömt av att skriva om hur det var när afrika- magda kom hem! Det var en solig söndag, jag var så sjuuuuukt bakis. Vi var fem tjejor som köpte massa magda- favvo godis och kakor och jordgubbar. Sen gömde vi oss bakom hennes soffa. Hon vinglade in i huset efter att ha suttit på flygplan nåt dygn, och vi hoppade fram och skrek! Hon blev så chockad att hon inte fick fram ett ord.

Dagen efter hade vi bonfire för henne vid stranden. Det är skönt att veta att hon lever och är hemma. Bilden nedan har emelie tagit på magda.


Nu är hon iof på Hultsfred festivalen, hennes första festival. Jag skrämde upp henne lite, att hon kunde vänta sig det värsta. Ringde och pratade med henne idag, för att se vad hon tyckte om festival. "Ja alltså det är ju inte farligt alls, men jag har ju varit i afrika i fem månader så jag kanske är van!"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Afrika - Hultsfred, går det att jämföra i samma vecka? Hörde på radion att det skulle ös-ös-ösregna där idag. Alltså RIKTIGT VRÄKA NER REGN! Stackarna

2009-07-09 @ 14:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0