showdown

En vanlig smskonversation mellan mig och polarstudios Lennart
Lenne
"- Såg tv4 giget idag... Orkestern måste till jourhavande stylist. Fezarna och artisen såg bra ut."
Jag
"- Jag håller med. Den kvinnliga fezisten borde dock operera upp smilbanden. Vi percussionister borde fixa passande klädstil, ska du eller jag ändra?
Lenne
"- Du var stylad för oscarsstatyetten, jag för ett gästande  nordiskt band i new orleans. Vad sägs om julvästar?"


Lennart och jag, en slående percussionist duo!
Vi har planer på att ta över världen med våra fezar, tamburiner och ägg.
SE UPP HÄR KOMMER VI! INTE SOM NI!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ärligt talat så tror jag ni kommer att lyckas! Jag håller tummarna!!!!

2009-07-20 @ 11:50:01
Postat av: Invoice

Märkligt hur man kan hålla en öl och en stayett på ungefär samma sätt, med samma känsla av seger och att vara bäst.

2009-07-21 @ 21:26:26
URL: http://bunionbill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0