the opposite of hallelujah

jag vet inte riktigt nånting. längesedan jag var så här sjukt förrvirrad. dumpar ena dagen, andra dagen blir jag kallad player... detta är förändringarnas månad, verkligen. det var det för exakt ett år sedan också, sånt här är riktigt skumt.


Spelningen med bandet gick så grymt jävla bra! Festen var väldigt rolig trots att jag körde nästintill nyktert. Alla andra (80 pers) var sjukt fulla. Inte så konstigt med tanke på att tequila/öl/vin kostade 10 kr glaset. Våran ena gitarrist slängde sig upp på ett bord och hade typ sex med sin gitarr, folk jublade och komplimangerna haglade.

Imorgon tar jag min festivalväska och beger mig till göteborg för att sova hos min kompis kajsa i deras finfina hus i örgryte. På tisdag börjar vi resan mot Rasslebygd och emmaboda festivalen. Det känns riktigt bra. Nu ska jag bara försöka att locka med mig en person, sen blir den festivalen lyckad.

Nu lyssnar jag på flogging molly, älskar dem. Glömmer all skit som snurrar i huvudet. Tack.

Kommentarer
Postat av: knknkn

trodde du sa jens lekman var inget mer än en stor tönt! Och av den dåliga sorten också! :O

2009-08-04 @ 17:51:05
URL: http://woop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0