Lars- stefan

Idag har jag flyttat! Älskar denna lgh, vill aldrig flytta. Emelie och jag var helt trötta när ett sms om kvällsdopp kom farande, halv elva ikväll var jag helt sandig men ändå varm på nåt sätt. Simon var badkruka men jag sprang en bra bit ut. Sen blev det dusch och det obligatoriska teet. Vi har fått katt också, hon heter lars- stefan, tror inte att hon stannar så länge för hennes bitchigaste humör passar inte mina öron. Hon skriker rätt högt. Nu ska vi sova till ljudet av min brummande mage...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om Lars-Stefan inte är steriliserad så kanske hon löper. Det låter ungefär som bäbisgråt fast i 200Db och dygnet runt tills hon fått tag i en hane eller blivit sv med uterus. Gulligt namn förresten ; )

2009-06-02 @ 08:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0