Slam

Igår blev det sent rep och film efter det. Vi drack kaffe mitt i natten för att hålla oss vakna. Jag gick ändå upp vid tio för att joina kejti på gymmet. Ja, ni läste rätt. Jag har alltså tränat på gym idag. Det är nog inget jag kommer göra om inom den närmsta tiden, kommer att ha träningsvärk i 3- 4 veckor sen är sommarn slut och då går man i ide. Nu blir det kaffe sen ska jag skura hela lgh. Fullt ös medvetslös! Om jag inte syns till på konserten ikväll, ligger jag antagligen kollapsad brevid skurhinken.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkar som om du fått städdille sen du blev med lägenhet. Det är en allvarlig virus som du måste söka för annars kan den utvecklas till städmani och det är ingen trevlig vana. Den kan bli kronisk och då kan du bli som din faster Lena du vet ;).

2009-06-07 @ 08:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0