canon- kanon

En läskig grej, lösenord som kommer utav sig själv. När man skriver in det utan att ens tänka. Jag kan lägga sex- sju lösenord + tre- fyra portkoder på hjärnan, medans gångertabellen förevigt blir ett mysterium för mig.
 Kan ju uppdatera ang. pollen/förkylningen, allt är kvar och jag har nu lyckats värva medlemmar. Ensam är stark, men ju fler desto bättre.

Hela dagarna är ren dimma för mig, det är först vid femtiden på eftermiddagarna jag börjar piggna till. Helt värdelöst eftersom det är då alla andra är trötta. Så skrattar först, skrattar sämst och skrattar sist skrattar bäst. HA!



mmm, sommar...


Kommentarer
Postat av: Mossan

Den bilden är så skön. Den representerar frihet med guldcape och allt!

2009-03-31 @ 07:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0