don´t diet, start a riot!

Vojvojvoj, pollen är här. Och då menar jag inte pollen som i hästapolle, utan pollen som i allergi. Istället för att åka in till stan och gästa simons kalas, får jag helt enkelt ligga hemma och kolla på antikrundan och klia mig i ögonen. Lite tråkigt, men jag känner att kalaset gör sig bättre utan att jag sitter där och lipar och snorar. Apoteket nästa, kul att typ alla allergi- tabletter innehåller nån sorts av laktosblaha, inte kul för min mage.
Men jag ska inte gnälla, var i gbg i tisdags, hos jorinda. Hennes kille är mjölproteinallergiker. En gång när han hade råkat få i sig ett vanligt chips så fick han utslag över hela kroppen. Så vissa har det bra.

Kommentarer
Postat av: Bill

2009-03-27 @ 03:11:17
Postat av: Bill

Min partner är både laktos och glutenkänslig. Inte heller så lätt alla gånger. Men nu när han är i Tokyo går det bra för har har de inte så mycket mat med mjölk och mjöl i. Många japaner är också väldigt allergiska mot pollen och det är fler än vanligt med ansiktsmasker. Det kanske du skulle kunna prova?en liten söt mask som filtrerar inandningsluften. Nä, dags att ge sig ut på stan i det soliga vårvädret.

2009-03-27 @ 03:20:44
URL: http://bunionbill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0