Don´t leave earth without it...

Oh jes, pollenallergi kombinerat med hostförkylning. Tar inga febernedsättande tabletter eftersom jag inte orkar sträcka mig efter dem högst upp i medicinskåpet. Plötsligt tror jag att jag är frisk, började att städa men sen kände jag mig helt tung igen. Så egentligen gnäller jag inte, för jag försöker ju faktiskt tänka bort febern.
Mina ögon ser ut som två kattrövar som ibland gråter. Nej alltså inte gråter på riktigt, utan de rinner. Har inget att vara ledsen över just nu. Visst, framtiden är oviss, men det är den väl för alla, eller? Man kan aldrig vara säker på nåt.
Fick brev från sydafrika igår! Avs: Bästaste bästis, Hyddan, Sydafrika.

Nej nu ska jag släpa ner mitt tunga arsle + huvud till kylen (svettas som ett orakat får) få i mig lite glass med banantopping framför The hitchhiker´s guide to the galaxy- filmen. Den är underbar!

Kommentarer
Postat av: Mossan

Hej Snuttiplutt. Har du tänkt på att hostförkylningen också kan ingå i pollenallergin?



Ett litet råd sådär i allmänhet: RING NEPTUNUSKLINIKEN! Om du ringer kl 08.00 får du komma samma dag. PoK

2009-03-29 @ 12:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0