Skjuta pill Vädur- Darth Vader

Åh vilket dilemma jag har!!! Idag vart jag i gbg med emelie, shoppade diverse på rean. Apafejnt! Skämtade med en darth vader- mask inne på buttericks och bla bla. När jag sitter på tåget hem och tänker "på fredag är det fest med franskt- tema, randig tröja och basker kommer ALLA att ha" DÅ! Då kommer jag på att jag skulle köpt darth vader- masken och varit en fransk vader! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!
Hade varit bäst att komma in i en sån mask och spottat ur sig "Je suis ton père" (i am your father).
Eller när man hälsar på någon ny människa "Je m'appelle Dart Vader" (jag heter dart vader).

Nu dog jag lite inombords... Man vill ju alltid vara bäst på maskerad. Får helt enkelt supa alla under bordet och säga att jag har en darth vader- mask på mig. Dyrare, men jag vinner (hela livet är en tävling).



Kommentarer
Postat av: Syrran

Klart som fan att hela livet är en tävling.

Är det nånting jag lärt mig här i livet så är det det.



Vad vore vi utan konkurrens?

Jävla tjockisar som bara satt och inte gjorde nånting...



Tur i alla fall att jag kommer att vara fullast i hela världen i helgen.

Hur ska man annars överleva Ålandsbåten i två (zwei! dos! 2!!!!) dygn?!?

2009-03-11 @ 23:27:28
URL: http://saralofgren.blogspot.com
Postat av: Mossan

Du kan ju klä dej i Tricoloren (blå-vit-röd) eller i nåt Bardot-rutigt (Brigitte Bardot var en stor fransk filmstjärna på 60-talet) eller nåt som liknar Chanel eller Dior. Bara lite tips ;)

2009-03-12 @ 08:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0