answering machine #1

Okej känsliga läsare ska nog se till att tappa synen eller helt enkelt sluta läsa NU!

Igår fick jag för mig att städa inne på mitt wc (denna historien innehåller inget bajs eller kiss, lugna ner er!).
Hade tre ställen där jag skulle skura; toan, handfatet och duschen. Tänkte att det var ingen idé att värma upp med toan utan körde direkt på duschen och dens mörka hål. Ni vet, där vattnet ska rinna ner. Men iallafall, tog bort gallret för att pilla upp hår. Tänkte att jag inte hade sett grannfrun på ett tag. Far hade kanske mördat henne och sen spolat ner hennes huvud i min dusch. SÅ mycket hår fanns det. Man kunde tro att det var min syster försvunna permanent som lagt bo där.


Kommentarer
Postat av: Mossan

Var det längesedan du städade duschen, lr? Prova med PRI nästa gång. Det är faktiskt jättebra. Finns att köpa i välsorterade, större matvaruaffärer lr på GeKås ;)

2009-03-20 @ 06:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0