vals på vinkelgränd

oj det här var riktigt längesedan! kan ju säga att det tog ett tag innan man slutade tänka "hur ska jag forma detta i bloggen?". men nu har jag helt slutat tänka så, därför skrittar jag in här och skriver en skrutt.
kom in i en konversation med min syster igår, om hurvida jag kan sjunga eller ej. är fast bestämd med att jag inte kan pipa speciellt vajert, medans hon tror att jag visst kan sjunga. även om jag vet att jag har rätt så är det kul att låtsas att man kan sjunga. ibland låtsas jag att jag har världens finaste sångröst, en sån som får en att känna känslor, tilloch med en liten tår kanske. nu studsar jag mest runt och gör jazzhänder till movits "swing för hyresgästföreningen". samma band som syrran la upp en video med häromdan. för att tala sanning var det jag som lade upp den, för hon är ju grymt oteknisk!

"inte så lykke li, men ganska så lycke- lig!"

Kommentarer
Postat av: Bill

Äntligen! Jag trodde nästan du hade åkt till Sydafrika, men där är du ju.



The only way is up.

2009-03-09 @ 01:23:16
URL: http://bunionbill.blogspot.com
Postat av: Syrran

Jag är jävligt teknisk!

2009-03-09 @ 14:54:35
URL: http://saralofgren.blogspot.com
Postat av: Mossan

Bravo! Fortsätt så! Lycka till med jobbsökeriet.



PoK

2009-03-10 @ 04:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0