another turn

Onsdag morgon var slapp, åt sånt jag inte borde äta, typ pannkakor med 100% mjölk i. Låg och kved i hotellsängen efter det, men jag ångrade mig inte! Väl tillbaks på danshuset, var det jessica och jag som var coolast. Vi var med i aftonbladet där vi hade svarat på frågan "Prinsen fyller 30 år idag, hur skulle du fira honom?".
Sen blev det massa plåtning. Bla på den här goa folkabussen som ska lottas ut (försök inte vinna, den ska bli min!)


Sen vankades det fiskburgare och potäter. Ut för plåtning igen, i diggiloos värld blir man ständigt överraskad. Plötsligt skulle några upp på hästar.


Ja herregud. Sen åkte jag hem till varberg, där nena stod vid spisen. Det blev kebab för mig hos simon.
Tillbaks till nena och tjejsnack hela kvällen. Har varit med om så mycket den senaste tiden att det känns som hundra år.
ÄLSKART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0