i try to walk and talk

Igår tog jag med mig espresso- kaffe till stackars nena som jobbade tio timmar. Hon blev väldans glad och sa att ingen hade varit så snäll mot henne någonsin. Varför är inte folk snällare mot sina medmänniskor?!
Nu sitter jag här och lyssnar på världens fetaste bas i låten "I could never be a dancer" med yuksek.
Första maj brände jag halva ansiktet i solen, nu flagnar jag som en gammal stuga i skogen.
Igår gjorde jag en "susanna" och välte illa med longboarden. Såhär ser det ut nu;


Man känner sig lite smått handikappad när man borstar tänderna med vänsterhand och tappar den hela tiden.
Stackars alla vänsterhänta människor som alltid har det så *hihi*

Kommentarer
Postat av: Harakiri

Jag skulle vilja påstå att du snarae gjort en "Lovisa".

Eller har du glömt den kvällen du slog upp ett två centimeter djupt jack i hakan. Det satt småsten där inne, huuu....

2009-05-07 @ 10:46:42
URL: http://saralofgren.blogspot.com
Postat av: Kejde

Jaah, tänk så skönt det måste ha varit för susanna som

fick gipsa vänsterhanden, det är på tiden att hon gör

det enklare för sig och börjar använda höger, sjukt

mycket simplare. Mycket jobbigare för dig din myrstackare.

2009-05-07 @ 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0