jag går mot honom vart jag än går

Vaknade på söndagen i skräck av att vi kanske hade missat sista kursdagen. Men det var lugnt. Denna dagen var det lite svårare att hålla sig när man hörde "rolles" röst. Vi fick mycket mat men jag kunde inte få i mig så mycket.
Tipspromenad och simon skulle rätta mina svar, enligt honom hade jag alla rätt och jag vann en t- shirt från "Rockkarusellen 09" och en vattenflaska.

Fick mejl från hultsfred. Om jag plockar lite skräp under festivalen får jag inte bara ett festivalband utan ett backstagepass också. Nu har jag några vänner som slåss om att få min extra plats.
Hittade denna snygga bilden från i lördags, jag passar i att skela.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är väldigt söt i ditt sommarskinn =~)

2009-05-26 @ 06:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0