PMS

Dagarna, eller ska jag säga den veckan i månaden då jag har PMS lipar jag till följande;

När jag tror att kaffefiltrerna är slut, faller jag ihop till en hög på golvet, för att sedan se att jag redan har satt i ett filter. Då börjar jag lipa för att jag lipade första gången.


När posten inte har kommit och jag har vacklat hela 10 meter till brevlådan


När jag tror att jag ska missa bussen, fastän jag ALLTID kommer en kvart innan avgång.


När jag ena stunden skrattar åt roliga fru Obama på talkshow och sedan störtlipar åt att jonas brothers är så gulliga mot sin mor (GILLAR INTE ENS JONAS BROTHERS).


När jag tror att amanda ska göra slut med sin kille (de kommer aldrig att göra slut).


När jag läser detta patetiska inlägg, ja då lipar jag.


Kommentarer
Postat av: blomkvist

haha fina fina

2009-05-27 @ 23:43:37
Postat av: Bibi

Vackert!



Du är ju vår nya Kristina Lugn - underbar vardagspoesi.



Tack, men du kan sluta lipa nu.



/B

2009-05-28 @ 15:35:35
URL: http://bunionbill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0