see me trough

 I LIKE YOU SO MUCH BETTER WHEN YOU´RE NAKED. I LIKE ME SO MUCH BETTER WHEN YOU´RE NAKED.

Nu ska jag in i duschen en vända. Sen in till stan. Imorgon ska jag på studiefrämjandets cirkelledarkurs (herregud). Simon lurade med mig, vilket var lugnt, men när jag läser detta smset "Kom till mig tio i. Sen låtsas vi att vi inte känner varandra så är nog chansen större att vi får vara i samma grupp när de delar in oss. För jag tror det är ett sådant moment och de ska alltid vara jävliga." blev jag rädd. Hatar sådana "skolgrejer" med uppdelning. Har nog ett bra minne av det.
Ettan i gymnasiet, morten och rikard och jag låtsades att vi inte kände varandra för att hamna i samma grupp. Jag hamnade med en annan tjej, som sen råkade bli en av mina bästa vänner. Men ett enda bra minne av 13 år i skolan överväger inte de andra dåliga och jobbiga minnena.

Jaja, vi får gratis pizza iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0