skin & bones

I fredags hade simon förfest med LP- tema. Mysig mängd folk som satt och snackade skit om polisen. Jag frågade ut elin, som jobbar på systembolaget, om deras firmafester personalrabatt etc. Det var inte så underbart som jag hade tänkt mig. Sen drog vi till oscars, kom in gratis för han  och jag "stod på listan" haha! Slutade med att de flesta i sällskapet "stod på listan". En kort efterfest, sen somnade vi vid fem, då var det ljust ute och morgonfåglarna var igång.

Igår lördag, var vi uppe vid tio. Repade klockan 2 och en låt är klar och en annan på gång. VI GILLART! Kanske har kommit på ett bandnamn också, The Pentagons!, vad sägs?

- hur många indianer får det plats i ett träd?
- HELA STAMMEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0