upp på sociala ner på systemet

Igår åkte jag lite spontant med och hämtade sara på en tillställning. När vi kom fram var det värsta galan, folket hade kostym och långklänningar. Och där kom jag, i jeans och mössa. "Kan jag få ta kort på er?" säger fotografen.
Ehe...
Nu har jag precis smörjat in hela mig i en sörja som luktar hallongodis, precis så som jag vill vara i kväll.
Det är Klubb PT på campus och vi börjar kvällen med tjejförfest hos nena. Hon skulle ha på sig nåt schlager-glittrigt-med-en-touch-av-rockfunk-asuppklätt-men-ändå-inte-föruppklätt sa hon, hon tar allt alltså. Hannah skulle köra nån tajt strass och jag då? Nä det vette fan, kommer bilder imorgon. Om jag känner mig ful kan jag supa de andra fulla så jag åtminstonde ser fräschast ut. Det är min plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0