my generation

Det är skönt med fattiga vänner, de är så mycket mer påhittiga. Har känt mig lite annorlunda ett tag, men nu när jag är i deras sits känns allt så himla bra. Tänk att man kan vara glad för att man är fattig. Och fattigare ska jag bli. På måndag betalas min första månadshyra (ska visserligen bara bo där en månad), sen herrejävlar vad det ska bakas och lagas, mycket willys och billiga b- produkter. Kejti hade en idé om att vi skulle ha parmiddag och att alla paren skulle ta med sig varsin kille till mig. För att det skulle bli lite mer spännande är typ alla killarna bi- sexuella, så de killarna jag inte väljer får ändå kärlek. Undrar vad amanda (hon som jag delar lgh med) kommer att tycka om den idén.

Nu pratar jag med afrika- magda på msn. Vi planerar Hultsfred och jag är så jäkla pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0