älskling det är livet som leker med oss nu

Jag lyssnar på kents nya skiva "Röd". Det som förstör den lite är att jag lyssnar i hörlurar, men imorgon blir det full volym i mina redan krossade högtalare. "Röd" låter lite som en blandning av förra albumet "tillbaka till samtiden" och "vapen och ammunition". Jag kommer nog aldrig att sluta lyssna på dem. Som ett livslångt förhållande.
Jag är så kär Kär KÄR i kent.

Imorgon ska jag fixa med mina csn- papper inför 2010 års studier. Känns vuxet och ansvarstagande.
På torsdag natt kommer jag att somna brevid kärlek och en tatuering kommer att vara printad på min högra arm.
Du är som en tatuering printad i mitt hjärta.


bandfoto för QX

Kommentarer
Postat av: Kent

och KENT älskar dig!

2009-11-12 @ 11:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0