hang the cyst

Igår när jag hade blivit "befriad" från min systers minsta, efter att ha tillbringat en helg med skrik och gap om "TAKTO!!!" (översättning: traktor), begav jag mig till claudia som somnade var femte minut av bakfullhet. Drog med mig henne till Nena som var så ensam och uttråkad att hon satt i fönstret och väntade på oss.
Otto och jag åkte till simon och firade kanelbullens dag med då självklart dagens stjärna; kanelbullen och öl. Öl och kanelbulle tillsammans var inte så äckligt faktiskt. Sen blev det replokalen med nya bandet som vi vill ska låta lite Last Shadow Puppets.

Imorse när claudias väckarklocka ringde kl. 7 kunde jag inte somna om, så när hon gick mot tåget och skola, gick jag mot kvantum och färska frallor, spatserade senare mot brunnsberg och syster. Hösten är och kommer nog vara rätt jävla fin.

Kommentarer
Postat av: Cladde Starfighter

du är rätt jävla fin!

2009-10-05 @ 14:50:33
Postat av: julia

hör av dig när du är i stan & vill hänga! du har ju inte varit i min lägenhet än. kan bjuda på något för din känsliga mjölkmage om du är snäll.



puss

2009-10-05 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0