en helt ny karriär

Hemkommen efter en helg i Göteborg. Vi hamnade på en kårfest i fredags och sen i sugmärkenas säng.
GÖTT KÖTT. I lördags var det familjefika med en föredettas familj, grymt fräsch och snygg kände jag mig... NOT!
Idag försökte jag sminka över fredagens märken, såg mest ut som en fjortistjej vars brunkräm har satt sig på halsen istället för i ansiktet. Först fattade jag inte varför alla kollade konstigt på mig när vi gick igenom nordstan.
Kan ju vara den där hjärnskakningen som uppstod efter en vals med ett elskåp, som spökar.

Kom hem till lille huset, klädde mig i mina gamla skatekläder och kände mig jävligt stark när jag sparkade sönder partytältets pinnar. Det där partytältet vi skulle ha till emo- festen förra veckan. Det där partytältet som blåstes sönder kvällen innan emo- festen förra veckan.
Imorgon ska vi repa sen kväll IGEN.

För Claudias skull kan jag lukta kille hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du stryker fingrarna lätt mot min kind. och i ett ögonblick då allt står still...

2009-09-13 @ 23:36:04
Postat av: klådhård

Jag vill borra in mig i din armhåla

2009-09-14 @ 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0