the pentagons

        

Igår var en produktiv dag. Claudia och jag halkade fnissandes in på arbetsförnedringen och skrev in oss.
Sen blev jag cykelskjutsad av henne ner till stan, vi skulle fira med en fika plus en magda. Men vi insåg snabbt att vi faktiskt är arbetslösa, bättre att satsa på riktig mat. Som campinos kebabrulle. Vi hittade lite grejer till festen på fredag, sen åkte jag till sörse och somnade.
När jag vaknade vid åtta regnade det ute, simon och otto kom och hämtade mig sen blev det till replokalen.
Man är helt slut efter ett rep, vi tänkte alltså inte på klockan. Förräns vi märkte att vi var inlåsta, klockan var över elva och vi fick klättra över ett stort/högt staket "Sådär nu kommer jag inte kunna få barn" sa jag och fick rida på simons axlar.

Marcus, simon och jag åkte hem till S och väckte nilas för att vi ville dricka öl.
Efter ett vacklar jag hem i mörkret, full och himlen hade slutat gråta. Kent ljöd i mina öron. Så himla vackert.

Kommentarer
Postat av: Kent Claudia

kent i dina öron och claudia i ditt sinne! <3

2009-09-12 @ 22:56:44
URL: http://undergrounded.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0